tisdag 21 april 2009

Nya Håll koll

Är det inte meningen att man ska kunna använda
Nya Håll koll än på samma sätt som den gamla?
Den gamla funktionen är ju bra, men jag saknade
att man kunde lägga in "egna" livsmedel.
Man var ju tvungen att maila in dom så la de på
GI Viktkoll in det. Krångligt tyckte jag.
I alla fall så skriver jag från och med i dag in maten
igen på Håll Koll. Ja, så jag vet att jag inte äter för lite.
För så kan det vara om vågen i princip står still,
att man äter för lite.
Tro det eller ej, men det är faktiskt sant.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Exakt samma slutsats som jag kommit till idag...

Anonym sa...

Exakt samma slutsats som jag kommit till idag...

Anonym sa...

Jag tror jag har gjort samma slutsats jag med.

[ lilla fru werner ] sa...

Gillar inte Nya Håll Koll. Föredrar gamla.

annasvardag sa...

Tycker också att nya Håll koll är lite jobbig. Vill kunna lägga in egna livsmedel.. Det ska gå lätt,annars är det lätt att strunta i att fylla i, och då har man kankse ätit för lite. Då går man inte heller ner i vikt.. Det är inte lätt.. :) Jag lyckas nästan aldrig komma upp i rätt mängd proteiner, och det ska rentav vara förödande för viktminskningen..

SuburbiaLiving sa...

Jag har ätit för lite de senaste 5 dagarna. Vågen har stått helt till och tom pekat lite uppåt. fan,fan,fan också.

Unknown sa...

Ja samma här när jag äter för lite. Har jag märkt..
Det tog ett tag att inse varför jag gick ner i vikt på semestern, när alla andra gick upp...Sen gick upp igen när jag började att jobba igen..

Unknown sa...

jag gilla rinte nya håll koll. jag använder mig av den gamla. mycket bättre. Även om den behöver kodas om lite för att slippa så många tryck till olika saker. Men ja bra att det finns i alla fall.