torsdag 18 juni 2009

Moving on

Min tid som Beachbrud är nu över.
Har ju kämpat i motvind senaste veckorna och inte gått ner något.
Snarare stått stilla.
Och det är ju bättre än att vikten rasat uppåt i alla fall.
Vi skippade vägning och gjorde bara en slutintervju
och lite fotografering.
Kommer att sakna mina besök hos GI Viktkoll
och de trevliga pratstunderna med Lotten
som alltid kommer med kloka ord.
Idag fick jag bannor.
Måste sänka kraven på mig själv.
Det är bättre med en gångs motion än ingen gång.
Kan inte satsa för högt,
för då håller det inte
Och det är då jag trillar av banan.
Men bara för att Beachprojektet nu är slut
så slutar jag ju varken med GI.
Jag ska i mål, så är det bara.
Sen får det ta den tid det tar.
Skynda långsamt är mitt nya motto.

Tack för alla peppande kommentarer under min tid mot Beachen.
Önskar er alla en
Trevlig midsommar!

6 kommentarer:

SuburbiaLiving sa...

Jag håller absolut med! Skynda långsamt tror jag faktiskt är lite nyttigare också. Då kan vi skynda långsamt tillsammans tycker jag!

Ha en underbar Midsommar!!

Anonym sa...

Bra kämpat! Du har varit en god förebild för oss BU-babes.
En riktigt skön midsommar önskar jag dig!

Cornelia sa...

Du har varit en peppare av stora mått skall du veta. Och att skynda långsamt är smart. Tillsammans skall vi klara det i den takt vi själva vill och orkar. Du stannar väl kvar och GI-svamlar eller?
Trevlig midsommar till dig.
Kram och pepp

Anonym sa...

Tack! Och till målet kommer vi alla :) Med hjälp av all pepp från de andra BU:arna.
Önskar dig en trevlig midsommar!

Finessan sa...

Du har varit en alldeles perfekt beach-brud! Nu kör vi vidare.

Glad midsommar och kram!

Unknown sa...

Jag kör också vidare i promenadtakt. Långsam kommer också fram!! :D