onsdag 13 maj 2009

Onsdagens beachrapport

Lite för mycket kolhydrater blev det i alla fall enligt GI Viktkoll.
Men jag är nöjd ändå. Håller mig i alla fall till kcal/dag ganska bra.
Och som jag mått denna dag så är jag oerhört stolt och nöjd
att jag inte fallit in i gamla ovanor och tröstätit en massa onyttigheter.
Så idag klappar jag mig själv på axeln och somnar med huvudet högt.
Ska bli spännande med morgondagens vägning.
Känns i alla fall som att byxorna blivit större.
Och det brukar ju vara ett gott tecken.

Frukost: Två ägg + 1 tsk kaviar
Lunch: Ost- & skinksallad
Mellis: 50 gram cashewnötter + 2 skivor ost
Middag: Chiliconcarne
Kvällsfusk: 30 gram Lindt 72% mörk choklad

4 kommentarer:

S sa...

Du är duktig! :)

Anonym sa...

Bra jobbat! :)

Jag... sa...

fattar inte hur du lyckas med proteinerna, jag gör det fan inte hur jag än beter mig. Well...

Du är ju SUPERDUKTIG nu! hejja hejja!!

Pulver sa...

Härligt att byxorna blir större. Det bör innebära att du blir mindre :)