fredag 17 april 2009

Min GI-blogg

Årets beachbrud 2009 på GI Viktkoll. Det är jag det.
Är en stolt tronarvinge till Anna som var det 2008.
För att de lättare ska hålla koll på mig så startar jag nu denna GI-blogg.

Var ju idag hos Lotten på GI-viktkoll.
Där mätte hon mig kring överarm, lår och midja.
Hon kollade fettprocent, muskelprocent och vikten.

Om typ en månad är det återbesök.
Då ska ju mina resultat vara betydligt bättre.
Och midsommarveckan typ, är projektet slut.
Och med hjälp av Ola, som ska agera coach, ska jag då vara ett steg närmare bikiniformen.

Ni hänger väl med?

7 kommentarer:

Ulrika Gabriel sa...

Hejja Chrissan friskt humör!
Snart kan du ha string utanför...

sorry!!! kom inte på nåt bra rim ;-).
Men du, jag håller på dej.
Kram Ulrika

Chrissan sa...

Tusen tack Ulrika!

Jag... sa...

Meh, vad är det för jävla fusk.. varför får alla ha roligt utom jaaaaaag... håhåjaja...

CamHel sa...

Vad spännande... nu ska jag lära mig mer, så det ska bli supernajs

Finessan sa...

Japp, vi hänger med! Mot beach 2009. :)

Anonym sa...

Heja Chrissan! Grattis till titeln. Roligt med ny blogg. Du e så jäkla duktig. Mot stranden....

gi-jenny sa...

Yes! Heja dig ... och mig ... och alla andra :)