torsdag 4 juni 2009

Beachtest

Gjorde en test på Fejjan.

Är du redo för beach 2009?

Sommaren flåsar en i nacken och snart är det upp till bevis! Badar du skamsen i vassen i år igen eller glassar du runt á la Baywatch med ett sexpack på magen? Testa om du är stenhård eller löskokt på beach 2009!

Du är normal!
Du är varken fet eller deffad, bara normal och lite trist. Ingen kommer höja på brynen över din uppenbarelse och du kan lugnt flanera runt på beachen i år. Med några fler mil i benen under nästa år kan nog beach 2010 bli året då du går från grå till glamourös. Och utan de där milen kan du nog se fram emot att börja närma dig den där vassen i alla fall. Valet är ditt!

Det tackar jag för.
fast jag vet inte om jag håller med.

2 kommentarer:

Unknown sa...

fy vilken ångest över beach 2009...jag vill helst gömma mig!

Annsi sa...

Jag är rädd att Beach 09 kommer vare sig vi vill eller inte. ...och den får hellre komma än inte.