söndag 17 maj 2009

Helgrapport

Alltså. Detta har vart en jäkligt kul helg, men jäkligt o-GI.
Champagnefrukost igår.
Brunch på Josefinas med god chokladmousse till efterrätt.
Och på kvällen drack vi ju ett och annat glas rosé.
Men idag har jag skärpt till mig.
Blev bjuden på frukost hos allas våran FruKaos.
Och då var det ju GI förstås.
Hon hade kokat ägg och så fick jag meze med bär till.
Kände mig som hemma liksom.
Fast det var vart lite jobbigt att hänga med henne ett helt dygn.
Hon har kastat onda blickar på min tallrik och sagt
"Chrissan, ska du verkligen äta det där?"
Men va fan. Möhippa är man ju inte på så ofta ju.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Det är då verkligen inte lätt att hålla sig när man är på resande fot. Men helgerna är lite av en frizon för mig och hittills har det funkat... Kram och pepp och trevlig ny vecka på dig

Jag... sa...

haha det är bra att folk håller koll på en ;)

Chrissan sa...

Yvonne - det var ju skitjobbigt...fast bra kanske...;)