onsdag 22 april 2009

Dejt ikväll

Efter att ha sovit nästan en timme nu på eftermiddagen
så känner jag mig lite piggare och lite mer på g igen.
Hade bokat in en dejt ikväll med min promenadkompis.
Vi gick tillsammans i början av året på dagtid, men har inte setts nu
sen jag började jobba dagtid för ca en månad sen.
Men ikväll ska vi ses. Ska bli så kul.
Och vi ses ju naturligtvis inte på ett café eller så.
Nej, vi ses med träningskläder på och så går vi ca en timme,
samma runda varje gång, och pratar och pratar.
Pratar har vi gjort från första dejten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är värdefullt med promenadkompisar. Tyvärr flåsar jag så mycket så det blir inte så mycket prat ;-)
Ha en skön runda!

S sa...

Det är trevligt med prommisvänner, tyvärr har jag inga själv...
Hoppas ni får en fin motionsrunda!

Unknown sa...

jag har inte heller några promenadkompisar. Då jag bor i en stad och alla andra i den andra. Blir omständigt..men jag tränar på gymmet mer istället.

Finessan sa...

Jag har inte heller några promenadkompisar, Lilla V räknas inte riktigt... Skulle behöva en, lättare att komma ut då.

Finessan sa...

Jag har inte heller några promenadkompisar, Lilla V räknas inte riktigt... Skulle behöva en, lättare att komma ut då.